Piosenka Gołębiorze Tekst

Piosenka Gołębiorze Tekst. Mam pistolet dwa naboje ale gdzie wystrzelić mam tekst piosenki buzi●. Sprawdź słowa piosenki gdy śliczna panna kolędy, zobacz teledysk.

Kiedy Ranne Wstaja Zorze Hymn Poranny Stare Melodie
Kiedy Ranne Wstaja Zorze Hymn Poranny Stare Melodie from staremelodie.pl
Czerwone jabłuszko przekrojone na krzyż, czemu ty, dziewczyno, krzywo na mnie patrzysz? Jaki jeszcze numer mi wytniesz w którą ślepą skierujesz ulicę ile razy palce sobie przytnę nim się wreszcie klamki uchwycę by otworzyć drzwi do twego serca które przeszło już tyle zawałów czy. Like a bullet from a smoking gun they try to tell us that we don't belong creeping round at the depth of night just two shadows in love we.

Tekst piosenki uwielbiam sojke, mam prosbe czy mozecie dodac chyty do innej jego piosenki pt jedni pisza wiersze piorem (tekst agnieszki osieckiej.

Tymczasem przed wami tekst piosenki „kolczasty jeż. Jaki jeszcze numer mi wytniesz w którą ślepą skierujesz ulicę ile razy palce sobie przytnę nim się wreszcie klamki uchwycę by otworzyć drzwi do twego serca które przeszło już tyle zawałów czy. Tłumaczenia piosenki „krótka piosenka o. angielski czarna. Zobacz słowa utworu gołymbiorze wraz z teledyskiem i tłumaczeniem.


0 Response to "Piosenka Gołębiorze Tekst"

Prześlij komentarz

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel