Tekst Do Piosenki Zwierzogród

Tekst Do Piosenki Zwierzogród. Żydowska piosenka jestem ramieniem sześciu ramion gwiazdy jestem gwoździem wbitym w dłoni krzyża jestem morzem martwym co unosi ludzkie ciało elektrycznym drutem basztą. Co czują, przeżywają, co jest im bliskie).

Piosenki Z Bajek Teksty I Wideo Muzycznych Hitow Dla Dzieci Mamotoja Pl
Piosenki Z Bajek Teksty I Wideo Muzycznych Hitow Dla Dzieci Mamotoja Pl from s.mamotoja.pl
Żydowska piosenka jestem ramieniem sześciu ramion gwiazdy jestem gwoździem wbitym w dłoni krzyża jestem morzem martwym co unosi ludzkie ciało elektrycznym drutem basztą. Radosna ścieżka dźwiękowa bajki przykuje uwagę nie tylko najmłodszych słuchaczy youtube/siguiendo los pies descalzos zwierzogród soundtrack. I oczywiście jest w tym wiele prawdy, ale nie do końca.

Co ciekawe, tekst do piosenki try everything napisała sama.

Ślicznie dziękuję całej ekipie za świetną robotę! Tutaj będą zamieszczane przetłumaczone piosenki inspirowane zwierzogrodem. Graj mi, ale nie o zmartwieniach. Graj mi tak, aż me serce wygaśnie.


0 Response to "Tekst Do Piosenki Zwierzogród"

Prześlij komentarz

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel