Piosenka Team X 2 Tekst Natsu

Piosenka Team X 2 Tekst Natsu. Natsu] patrzą na mnie typy, gdy podjeżdżam w nowym lambo, natsu bad bitch, natsu wygląda zwrotka 4: Natsu patrzą na mnie typy, gdy podjeżdżam w nowym lambo, natsu bad bitch, natsu wygląda jak kendall natsu boss bitch, tak jak barack obama, nie masz teamu, nie masz stylu, no a natsu oba ma jestem natsu, jestem bad bitch, nie mam czasu na to.

Uzupelnij Tekst Piosenki Teamu X Polo Gang Samequizy
Uzupelnij Tekst Piosenki Teamu X Polo Gang Samequizy from samequizy.pl
Natsu a właściwie natalia kaczmarczyk występuje aktualnie w teamie x. Renai saiban • shanghai honey • korekara • zenryouku shounen • do re mi fa rondo • pop team epic • we are! @patrycja wilczyńska a ja nie jestem kiedy natsu stworzyła nowy team x dlatego nie jestem po powstaniu teamu xd tylko teamu x.

Zamykając ten komunikat (klikając w przycisk x), potwierdzasz, że przyjąłeś do wiadomości wskazane w nim działania.

Kochać, palić i radować się na przekór ludziom złym. Chotto shitaire chatte mo ii kana (uuah uuah). Natsu] patrzą na mnie typy, gdy podjeżdżam w nowym lambo, natsu bad bitch, natsu wygląda [zwrotka 4: A jednak jest wciąż jakaś siła która zmusza nas by żyć.


0 Response to "Piosenka Team X 2 Tekst Natsu"

Prześlij komentarz

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel