Tekst Do Piosenki Zima

Tekst Do Piosenki Zima. Zobacz słowa utworu zima lubi dzieci wraz z teledyskiem i tłumaczeniem. Tekst do piosenki zima zima zima.

Muzyczny Styczen Teksty Piosenek Pomoce Dydaktyczne Miesiecznik Blizej Przedszkola
Muzyczny Styczen Teksty Piosenek Pomoce Dydaktyczne Miesiecznik Blizej Przedszkola from blizejprzedszkola.pl
Wstaje chłodny smutny dzień daje znać o sobie czas ponuro mijam własny cień czy jeszcze coś pokocham w nas, nas, nas, nas. Wiosna wiosenka w mym sercu piosenka przychodzi po zimie ożywia świat. Kochaj mnie zamarza we mnie czas zobacz jak ta zima niszczy nas kochaj mnie bo wiem topnieje wtedy zło kochaj mnie zachodzi wszytko mgłą.

Kocham twoje oczy, kocham twoje usta, dziś, gdy ciebie brak, jest we mnie pustka.

Piosenki o zimie łatwo wpadają w ucho i tworzą wyjątkowy świąteczny klimat. Naprawd byy dzieci z okna widziaem. Zima to pora roku, która ma swoich amatorów, zwłaszcza wśród dzieci. Jeszcze zima, dym się włóczy, w wielkiej biedzie żyje kot i po cichu nuci, mruczy:


0 Response to "Tekst Do Piosenki Zima"

Prześlij komentarz

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel